Deze teksten en tekeningen zijn gemaakt door Lilian. Mogelijk gemaakt door Blogger.

maandag 12 februari 2018

Lente in mijn tekenblok

Gisteren liep ik met mijn mond open buiten, om te proberen om hagelsteentjes op te vangen. Dat moet er vreemd hebben uitgezien, maar dat deerde me niet. Overvallen worden door neerslag is niet mijn hobby, maar gisteren hoefde ik niets en vond ik alle wisselingen in  weersomstandigheden wel spannend: regen, wind, zon en hagel dus...

Het lijkt wel alsof het allemaal een beetje in de war is. Buiten zie ik de sneeuwklokjes dapper hun hoofd boven de aarde uitsteken. Toen ik hier langs de kerk liep, zag ik krokussen in geel en paars. Ik werd er blij van, ondanks de koude wind. Ik wandel, maar er gebeurt verder weinig. Eigenlijk is dat ook wel prima. De bloemenman verkoopt alle voorjaarsbloeiers in alle mogelijke kleuren en ik aarzel of ik iets mee zal nemen. De rij bij de toonbank houdt me tegen. Kennelijk wil iedereen het voorjaar in huis.

Ach, ik heb m'n orchidee, die al weer voor het derde jaar bloeit. Mijn orchidee en mijn tekenblokje... want kijk 'ns wat ik daar vond?
Lentebloemen (Aquarel)
De lente in mijn tekenblok is al van een tijdje geleden. Ik zit nog steeds in de productieve fase hoor, maar het is allemaal nog niet af.

Project H worstelt nog steeds met de achtergrond. Ik ben inmiddels van het idee af, dat er iets zou moeten gebeuren met de hele achtergrond. Ik kom er wel uit, alleen nu even niet. Intussen ben ik ook nog doende met een kleine uitdaging in inkt, maar die is met een weekje wel klaar. Ik wandel en ik zie wel wat er voorbij komt. Dat voelt eigenlijk best heel fijn!

10 reacties:

  1. Bij aquarel gaat het vaak om de kunst van het weglaten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lilian,

    De lente komt er aan, maar met zo'n tekenblok kun je haar ieder moment beleven!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) Dat is inderdaad wel handig... al gaat er natuurlijk niets boven de 'echte'!

      Verwijderen
  3. Mooi hoor, die aquarel met bloemen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, wat leuk je weer te zien! Ik was je even kwijt... Dank voor je complimentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan weer! Dank je wel voor je wensen en het complimentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze tekening heb je heel mooi gedaan.
    Prachtig kleuren zit erin.
    Lente kom maar op.
    Fijne dag.
    PS:Kikker is ook niet mijn smaak hihi.. Geeft maar gewone beelden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja wel lekker vrolijk hè? Als ik vandaag naar buiten kijk, is dat wel anders.
      Hahaha ja, die kikkers zijn gewoon niet in verhouding, veel te grote ogen door die LED erin, dat maakt ze niet leuk.

      Verwijderen

 

Archief

Volg mij via bloglovin'

Follow on Bloglovin

Big Brother ;-)

Privacy Policy

Kladblokfans tot nu toe: